З нагоды 160-годдзя кампаніі “Аліварыя” будынак па вуліцы Кісялёва, 30, які з’яўляецца гістарычным корпусам піваварні, у першыню змяніў сваё аблічча з дапамогай тэхналогіі 3D-мэппінгу.
Фасад ператворыцца ў экран, на якім адбылася трансляцыя светлавой праекцыі даўжынёю 160 секунд.
Больш чым за паўтара веку гісторыя “Аліварыі” непарыўна звязаная са знешнімі зменамі. Змяняліся эпохі, але стварэнне новага заставалася галоўнай мэтай усіх, хто працаваў тут, у кампаніі “Аліварыя”. Сёння мы можам смела сказаць, што ствараць новае – гэта мастацтва. Пра які б прадукт не ішла гаворка.
У 160-секундным відэа былі адлюстраваны розныя мастація стылі – пачынаючы з 1864 года, калі была створана піваварня, і да нашага часу. Рэалізм, сімвалізм, імпрэсіанізм, сюрэалізм, кубізм, прымітывізм, поп-арт, сучаснае мастацтва – будынак будзе змяняцца ў адпаведнасці з гэтымі напрамкамі.
Можно было пабачаць выявы, якія нагадаюць пра вялікія творы, у тым ліку і беларускіх мастакоў: Марка Шагала, Язэпа Драздовіча, Ван Гога, Сальвадора Далі, Густава Клімта, Эндзі Ўорхала.
Незвычайная інсталяцыя, прысвечаная актуальным экалагічным праблемам, была прадстаўлена на Форуме адказнага бізнэсу, які прайшоў у партнёрстве з кампаніяй "Аліварыя».
Аб'ект у форме выкарыстанай пластыкавай бутэлькі быў выкананы са штучнага лёду і напоўнены элементамі, якія нагадваюць пра забруджванне навакольнага асяроддзя. «Ледзяная бутэлька» раставала на працягу 8 гадзін і трансліравала такім чынам, што смецце не растворыцца, а некаторыя адходы будуць раскладацца дзясяткі, а часам і сотні гадоў. Госці і ўдзельнікі канферэнцыі маглі назіраць за тым, як змяняецца інсталяцыя на працягу ўсяго мерапрыемства.
Ўклад кожнага важны — такога правіла прытрымліваецца «Піваварная кампанія Аліварыя», рэалізуючы ESG-праграму Together Towards Zero and Beyond («разам да ўстойлівага будучыні») і вырашаючы экалагічныя, сацыяльныя і кіраўніцкія пытанні, якія аказваюць значны ўплыў на ўсе бізнес-працэсы.
Як закрыць купальны сезон адказна? "Аліварыя" запрасіла мінчан на "сухі пляж", каб адказна закрыць купальны сезон. Тут прапаноўвалі прайсці акватэст па бяспечных паводзінах на вадзе і атрымаць тэматычныя прызы ад брэнда.
Тэма бяспекі падчас пляжнага адпачынку актуальная кожнае лета: не ўсе прытрымліваюцца простых, але важных правілаў, так што статыстыка гібелі ў вадаёмах, на жаль, абнаўляецца штогод. Менавіта таму напярэдадні Сусветнага дня адказнага спажывання піва, які адзначаюць у верасні, брэнд "Аліварыя" вырашыў звярнуцца да тэмы бяспекі на пляжы і на вадзе.
Аліварыя сумесна з УДАІ горада Мінска правяла акцыю "ЗА бяспечнае кіраванне", закліканую павысіць культуру дарожнага руху і адмовіцца ад ужывання алкаголю за рулём.
Прафесіяналы экстрэмальнай мота- і аўтасферы пагадзіліся праверыць сваё майстэрства кіравання ў нестандартнай сітуацыі. Для эксперыменту матагоншчык, інструктар школы экстрэмальнага кіравання, і выкладчык аўташколы з шматгадовым стажам паспрабавалі выканаць элементы, якім навучаюць у школах кіравання. Аднак зрабіць гэта ім трэба было ў спецыяльных акулярах, якія імітуюць стан п'янага чалавека. Эксперымент прымусіў задумацца пра культуру безалкагольнага кіравання нават майстроў з дзесяцігадовым стажам, што ўжо казаць пра тых кіроўцаў, якія толькі селі за руль.
Імя Караля Чапскага залатымі літарамі ўпісана ў гісторыю піваварнай кампаніі "Аліварыя". Па гэты дзень мы варым піва ў тым будынку, які быў пабудаваны мінскім кіраўніком горада графам Чапскім.
У сваёй сядзібе ў Станькава ў канцы ХІХ - пачатку ХХ стагоддзя Караль Чапскі ўкараняў перадавыя тэхналогіі таго часу, многія з якіх потым перанёс у Мінск.
«Аліварыя», сумесна з аўтарам праекта, архітэктарам Алегам Масліевым і пры падтрымцы Мінаблвыканкама і Міністэрства культуры, правяла рэстаўрацыю зоны адпачынку сядзібы Чапскага. Па гістарычных дакументах былі адноўлены ў першапачатковым выглядзе драўляныя прыстань і мост, каменныя лаўкі і іншыя аб'екты. Цэнтральным элементам выспы з'яўляецца ратонда з каланадай з васьмі калон. Такія ратонды - характэрны элемент многіх паркаў Беларусі, але гэтая - адна з нешматлікіх, якія захаваліся з XIX стагоддзя.
У дзень урачыстага адкрыцця зоны адпачынку сядзібы Станькава больш за 400 супрацоўнікаў «Аліварыі» прыводзілі ў парадак тэрыторыю «Вострава радасці».