Меню

«Аліварыя» стала пераможцам прэміі «Народная марка»

Па выніках народнага галасавання, у якім прыняло ўдзел больш за 430 тысяч жыхароў Беларусі, кампанія «Аліварыя» стала лепшай у намінацыі «Вытворца піва»

“Гэта добры вынік, за які мы ўдзячныя нашым спажыўцам. Высокая якасць піваварнай прадукцыі «Аліварыі» застаецца нязменнай з году ў год, чым мы не перастаем ганарыцца”, - каментуе генеральны дырэктар ААТ «Піваварная кампанія Аліварыя» Алег Хайдакин.

Асноўны ўнёсак у выдатныя вынікі кампаніі ўносіць брэнд «Аліварыя». Па дадзеных рытэйл-аўдыту Nielsen, доля рынку брэнда «Аліварыя» склала 17,8% за перыяд студзень-верасень 2018г. Калі звярнуцца да дадзеных даследавання, якое праводзіла агенцтва Millward Brown, то па выніках мінулага года, а таксама і папярэдніх гадоў, «Аліварыя» з'яўляецца самым вядомым піўным брэндам у Беларусі. Акрамя гэтага, «Аліварыя» - гэта першы брэнд, які без падказкі называюць спажыўцы піва, калі іх пытаюцца пра тое, якія піўныя брэнды яны ведаюць - 33% спажыўцаў называюць «Аліварыя».

«Аліварыя Залатое» - адна з самых папулярных і любімых марак беларускага спажыўца. Гэты гатунак стаў першым беларускім півам, якое атрымала піўной «Оскар» - прэстыжную ўзнагароду Crystal Taste Award Міжнароднага інстытута густу і якасці. З году ў год гэты гатунак прыносіць у нашу скарбонку дасягненняў новыя ўзнагароды», - падкрэслівае Алег.

Таксама выдатныя вынікі дэманструюць і іншыя брэнды з партфеля кампаніі. Так, па дадзеных рытэйл-аўдыту Nielsen, доля рынку брэнда «Балтыка» (другі па ўнёску ў аб'ём продажаў брэнд) у адносінах да верасня 2017г. вырасла на 0,4 п.п., а доля рынку Zatecky Gus - на 1,4 п.п. (да верасня 2017г.).

«Быць лідэрам рынку на працягу столькіх гадоў - задача няпростая. Наша сіла ў тым, што ў нас выдатная зладжаная каманда, багаты вопыт - як уласны, так і міжнародны Carlsberg Group, але самае галоўнае - гэта наш прадукт і яго нязменная якасць, якую цэняць і любяць нашы пакупнікі», - адзначае Алег Хайдакин.

* Разлікі ААТ «Піваварная кампанія Аліварыя» грунтуюцца на дадзеных, якія змяшчаюцца ў справаздачах Nielsen ад 2018/10/25 па аўдыту рознічнага гандлю па катэгорыі піва ў гарадах Рэспублікі Беларусь з насельніцтвам больш за 10000 чалавек (© 2018, Замежнае ўнітарнае прадпрыемства «Эй-Сі Нільсэн Бел»).

 ***

Піваварная кампанія «Аліварыя» – лідар броварнай галіны Беларусі. Кантрольны пакет акцый кампаніі належыць Carlsberg Group – трэцяй па велічыні піваварнай групе ў свеце.

Прадпрыемства заснаванае ў 1864 годзе, з'яўляецца найстарэйшай дзеючай піваварнай вытворчасцю Беларусі, якая ў 2019 годзе святкуе сваё 155-годдзе. Сёння ў партфелі кампаніі 16 брэндаў, сярод якіх «Аліварыя», «Балтыка», Zatecky Gus, Tuborg, Seth&Rileys GARAGE, Carlsberg і іншыя. З 2018 года кампанія выйшла ў безалкагольны сегмент з такімі прадуктамі, як квас «Аліварскі» і энергетычны напой FLASH UP.

Кантакты

Звяртайцеся

Вядучы спецыяліст па карпаратыўных адносінах

Наталля Казакова

Tel +375295005065 Email [email protected]