Меню

"Аліварыя" запрасіла ўсіх заўзятараў у фан-зону ў парку Перамогі

Сёння чэмпіянат Еўропы па футболе адначасова стартаваў у Парыжы і Мінску: "Аліварыя" адкрыла фан-зону ЕЎРА-2016 у парку Перамогі на набярэжнай Свіслачы. Цэлы месяц футбольнага свята ў самым цэнтры горада, экран 4 * 3 метра па цэнтры, больш за 100 гадзін гульні і 3 тысячы літраў піва толькі на стартавыя матчы. Першыя куфлі з півам "Аліварыя Залатое" паднялі генеральны дырэктар кампаніі "Аліварыя" Дзяніс Шарсценнікаў, пасол Францыі Дамінік Газюі, старшыня Беларускай федэрацыі футбола Сяргей Румас, а таксама дырэктар тэлеканала "Беларусь-5" Аляксандр Казюкевіч.

Фан-зона "Аліварыя" можа прыняць адначасова больш за 300 заўзятараў. На пляцоўцы працуе кафэ, дзе можна набыць піва і закускі, для гасцей усталяваныя прасторныя шатры - ад дажджу і пякучага сонца. Усе матчы чэмпіянату будуць транслявацца на экранах, якія добра праглядаюцца з любой кропкі пляцоўкі.

"Па самых сціплых прагнозах, —  распавядае гендырэктар" Аліварыі " Дзяніс Шарсценнікаў, — за час чэмпіянату фан-зону наведаюць 7 тысяч чалавек. Але я практычна ўпэўнены, што людзей будзе больш: футбол намячаецца цікавы, месца тут каля ракі ўзрушаюча прыгожае, а піва заўсёды халоднае ".

"У сакавіку гэтага года мы сталі першым беларускім Афіцыйным Партнёрам ЕЎРА-2016. Да гэтай мэты мы ішлі апошнія некалькі гадоў і сёння вельмі ганарымся нашымі піваварамі, якія заслужылі гэта ганаровае права для брэнда "Аліварыя" - падтрымаць чэмпіянат Еўропы. У гонар гэтай падзеі мы робім падарунак нашаму гораду, — кажа Дзяніс Шарсценнікаў. — Фан-зона - гэта хутчэй іміджавы праект. Мы хацелі зрабіць крок насустрач усім аматарам гульні нумар адзін у Мінску. І даць магчымасць заўзець па-еўрапейску - у нефармальнай абстаноўцы, на свежым паветры, з куфлем піва, з цікавымі сустрэчамі ".

Статыстыка кампаніі апошніх гадоў паказвае, што самы запатрабаваны гатунак сярод футбольных фанатаў - гэта "Аліварыя Залатое". Піўзавод у траўні выпусціў лімітаваную серыю гэтага піва ў спецыяльнай "футбольнай" банцы, а цяпер стартавала фан-зона, дзе можна атрымаць асалоду ад залатых момантаў чэмпіянату.

Фан-зоны - частка спартыўнага і культурнага жыцця многіх краін свету. У Еўропе пад іх аддаюць цэнтральныя гарадскія плошчы. Так, у 2014 годзе падчас чэмпіянату свету па футболе берлінскі стадыён на месяц ператварыўся ў вялізную кіназалу. На арэну завезлі 750 канап, якія выставілі на поле перад велічэзным тэлеэкранам. У гэтым годзе ў Парыжы, сталіцы краіны-гаспадыні чэмпіянату, дзеля фан-зоны перанясуць манумент "Сцяна Свету", які стаяў на Марсавым полі 16 гадоў. Запатрабаванасць падобнага баўлення часу ў Менску паказаў чэмпіянат свету па хакеі.

"Футбол у цэнтры горада - гэта вельмі добрая ідэя. У Францыі фан-зоны будуць адкрыты ў 10 гарадах, у якіх пройдуць матчы. За час чэмпіянату нашу краіну плануюць наведаць каля мільёна гасцей, —расказвае пасол Францыі Дамінік Газюі. — Я хачу падзякаваць арганізатарам за тое, што даяце магчымасць усім мінчанам далучыцца да нашага агульнага свята ".

Французскія дыпламаты маюць намер наведваць фан-зону "Аліварыя" падчас матчаў сваёй зборнай.

Інфармацыйным партнёрам фан-зоны "Аліварыя" з'яўляецца спартыўны тэлеканал "Беларусь-5", які не толькі будзе паказваць матчы чэмпіянату, але і раскажа пра тое, што адбываецца ў парку Перамогі - пазнаёміць сваіх тэлегледачоў з фанатамі.

«Прыемна, што ў Беларусі з'яўляюцца прыкметы цывілізаванага" хварэння "у такім еўрапейскім фармаце як фан-зона. Для нас жа гэта яшчэ і спосаб атрымаць зваротную сувязь ад нашых гледачоў, —распавядае дырэктар "Беларусь-5" Аляксандр Казюкевіч. — Будзем здымаць тут у Свіслачы рэпартажы для сваіх дзённікаў чэмпіянату. Мы імкнемся распавядаць сваім гледачам не толькі аб галах, акулярах і секундах, але таксама пра тых, дзякуючы каму футбол — гульня мільёнаў: аб заўзятарах ".

Глядзець матчы ЕЎРА-2016 будуць не толькі на стадыёнах, але і на экранах тэлевізараў. Трансляваць чэмпіянат будуць 74 краіны, а гульні ў прамым эфіры паглядзяць больш за 8,5 млрд гледачоў.

Старшыня Беларускай федэрацыі футбола Сяргей Румас падчас прэс-канферэнцыі адзначыў, што фан-зона выдатна праглядаецца з вокнаў яго працоўнага кабінета, а пасля размовы з прэсай сумленна паспрабаваў патрапіць мячом у вароты — падобныя атракцыёны будуць дзейнічаць у фан-зоне.

"Усіх нас аб'ядноўвае любоў да футбола. Вядома, што футбалісты гуляюць для сваіх заўзятараў. Заўзятары — гэта тая крэатыўная сіла, якая здольная ўплываць на выступы нацыянальных зборных, — лічыць Сяргей Румас. — Фан-зона ў самым цэнтры горада, дзе можна культурна глядзець футбол у вялікай кампаніі — гэта адзін са шляхоў да папулярызацыі футбола ".

У парку Перамогі можна будзе сустрэцца з беларускімі футбольнымі і нефутбольных знакамітасцямі, наведаць майстар-класы ад самых папулярных спартыўных каментатараў і нават вывучыць "футбольныя" мовы. Таксама ў фан-зоне ў дні матчаў усіх гасцей чакаюць забаўляльныя актыўнасці: кікер, фотаатракцыён, конкурс прагнозаў, спаборніцтвы на спрыт валодання футбольным мячом і інш.

Кантакты

Звяртайцеся

Менеджар па карпаратыўных камунікацыях

Вольга Каўрыгіна

Tel +375 29 500 49 54 Email kovrigina_ov@alivaria.by