Меню

Бар ў любым месцы: на рынку з'явілася навінка «Балтыка Разліўное Мяккае»

«Балтыка Разліўное Мяккае» - асаблівае светлае піва, якое злучыла ў сабе свежасць разліўнога піва і непаўторную мяккасць у гусце без хмелевай гаркаватасці ў прысмаку.

Піва валодае выяўленым мяккім густам. Ня гарчыць. Водар чысты, саладовы, з хмельнымі і кветкавымі ноткамі. Адборныя гатункі хмеля надаюць гатунку асабліва мяккі смак барнага піва. Шчыльнасць - 11%. Алкаголь - 4,4%.

«Мяккі густ сапраўднага барнага піва ў спалучэнні з зручнай бутэлькай незвычайнай формы chunky, якая перадае адчуванне празрыстага піўнога куфаля ў руцэ - што яшчэ трэба, каб на імгненне перанесціся ў сапраўдную атмасферу бара. Цяпер атрымаць асалоду ад густа разліўнога можна ў любым месцы», - пракаментавала запуск навінкі брэнд-менеджэр «Балтыкі» ў Беларусі Ганна Апалікава.

Прэзентацыя новага гатунку прайшла ў незвычайным фармаце: ў сценах вольнай прасторы «Хто такі Джон Голт?» усяго за некалькі хвілін арганізатары вечарыны ўзнавілі сапраўдную барную атмасферу.

«Месца было выбрана не выпадкова. Гэта вольная прастора, дзе можна займацца ўсім, чым заўгодна. Мы хацелі паказаць, што не абавязкова хадзіць у бар, калі хочацца смачнага разліўнога піва. Калі ёсць «Балтыка Мяккае» - атрымаць асалоду ад густа сапраўднага барнага піва можна ўсюды, дзе гэтага хочацца», - адзначыла Ганна.

Па дадзеных рытэйл-аўдыту Nielsen па выніках 2018 году "Балтыка" (другі па ўнёску ў аб'ёмы продажаў кампаніі брэнд) захоўвае сваю пазіцыю на рынку з аб'ёмнай доляй на ўзроўні 4,3%. Гэта таксама брэнд №1 у прэміяльным сегменце і брэнд №1 у сегменце безалкагольнага піва ў Беларусі.

Акрамя гэтага, «Балтыка» займае трэцяе месца на рынку Беларусі па ўзроўні ведання. Гэта азначае, што 9 з 10 спажыўцоў ведаюць пра брэнд. Аматары брэнда вельмі цэняць яго за добра знаёмы густ, які заўсёды адпавядае чаканням, а таксама за стабільна высокі ўзровень якасці, пацверджаны дзесяцігоддзямі.

«Балтыка Разліўное Мяккае» ужо паступіла ў продаж. Новы гатунак будзе выдатна спалучацца з класічнымі халоднымі закускамі, мяснымі стравамі, сырамі, вэнджанінай, морапрадуктамі і арэхамі.

Піваварная кампанія «Аліварыя» – лідар броварнай галіны Беларусі. Кантрольны пакет акцый кампаніі належыць Carlsberg Group – трэцяй па велічыні піваварнай групе ў свеце.

Прадпрыемства заснаванае ў 1864 годзе, з'яўляецца найстарэйшай дзеючай піваварнай вытворчасцю Беларусі, якая ў 2019 годзе святкуе сваё 155-годдзе. Сёння ў партфелі кампаніі 16 брэндаў, сярод якіх «Аліварыя», «Балтыка», Zatecky Gus, Tuborg, Seth&Rileys GARAGE, Carlsberg і іншыя. З 2018 года кампанія выйшла ў безалкагольны сегмент з такімі прадуктамі, як квас «Аліварскі» і энергетычны напой FLASH UP.

Кантакты

Звяртайцеся

Вядучы спецыяліст па карпаратыўных адносінах

Наталля Казакова

Tel +375295005065 Email [email protected]