Меню

Брэнд «Аліварыя» ў 2015 г. ўмацаваў лідзіруючыя пазіцыі на піўным рынку Беларусі

Гандлёвая марка «Аліварыя» ў 2015 г. захавала статус лідэра сярод піўных брэндаў у Беларусі. Па дадзеных Nielsen, у 2015 г. частка рынка, якую займае брэнд «Аліварыя» ў аб'ёмным выражэнні, склала 17,1%, павялічыўшыся на 0,4 працэнтных пункта ў параўнанні з паказчыкам 2014 г.

Папулярнасць асноўнага брэнда партфеля кампаніі і яго лідэрскія пазіцыі рэгулярна пацвярджаюцца ўзнагародамі нацыянальных конкурсаў. Так, брэнд «Аліварыя» стаў абсалютным фаварытам сярод аматараў піва і прафесійнага журы па выніках 2015 года, атрымаўшы званне пераможцы адразу ў чатырох намінацыях юбілейнага конкурсу «Брэнд года Беларусі 2015». Самым прэстыжным з тытулаў, атрыманых «Аліварыя», стала Гран-Пры ў Прафесійнай намінацыі. «Аліварыя» таксама прызнана брэндам-лідэрам у спажывецкай намінацыі ў таварнай групе «Піва». Акрамя таго, брэнд «Аліварыя» атрымаў залатыя медалі ў прафесійнай намінацыі ў катэгорыі «Піва» і ў намінацыі «Сацыяльна адказны брэнд» у катэгорыі «Ахова навакольнага асяроддзя».

«Наш наймацнейшы лакальны брэнд «Аліварыя» і інавацыі ў яго лінейцы застаюцца асноўным драйверам у партфелі кампаніі. Нягледзячы на ​​негатыўны трэнд, які прадэманстраваў піўны рынак, доля рынку брэнда «Аліварыя» у 2015 г. не толькі не знізілася, але і наадварот, паказала рост. Мы рады, што спажыўцы па-ранейшаму выбіраюць прадукцыю пад брэндам «Аліварыя» - піва нацыянальнага гонару, а журы ўнутраных і міжнародных конкурсаў рэгулярна прысуджае брэнду высокія ўзнагароды», - адзначае генеральны дырэктар ААТ «Піўзавод Аліварыя», Carlsberg Group, Дзяніс Шарсценнікаў.

“Аліварыя”- піўная гандлёвая марка № 1 у Беларусі па дадзеных Шостага рэйтынгу нацыянальных брэндаў Беларусі «BelBrand 2015 - ТОП 100 беларускіх брэндаў». 2015 год адзначыўся для брэнда выключна важнай падзеяй: самы тытулаваны гатунак Аліварыя “Залатое” ганараваўся піўнога «Оскара» - прэстыжнай узнагароды Crystal Taste Award, якой няма ні ў аднаго вытворцы не толькі ў Беларусі, але і ў краінах СНД. Таксама гандлёвая марка «Аліварыя» адзначана Гран-Пры рэспубліканскага конкурсу спажывецкіх пераваг "Прадукт года - 2015» у намінацыі «Піва».

На працягу 2015 г. рынак піва Беларусі адчуваў на сабе ўплыў макраэканомікі і, як і іншыя рынкі спажывецкіх тавараў, паказваў адмоўную дынаміку. Аб'ём піўнога рынку Беларусі за студзень-снежань 2015 г. склаў 43.158.000 дал супраць 47.474.000 дал год таму (па дадзеных канцэрна "Белдзяржхарчпрам").

  «Паводле інфармацыі Белдзяржхарчпрама, падзенне піўнога рынку склала 9,1% у параўнанні з аналагічным перыядам мінулага года. Ва ўмовах звужэння рынка і зніжэння пакупніцкай здольнасці насельніцтва мы былі вымушаныя скараціць аб'ёмы вытворчасці: выпуск піва ў 2015 г. зменшыўся на 5,8% у параўнанні з паказчыкам 2014 г. i склаў 8,879 млн дал. Пры гэтым кампанія «Аліварыя» ў 2015 г. захавала лідэрскія пазіцыі на рынку піва з доляй рынку ў 28,8%, па дадзеных Nielsen », - кажа Д. Шарсценнікаў.

Нягледзячы на ​​негатыўныя тэндэнцыі на рынку працы, «Аліварыя» застаецца сацыяльна адказным працадаўцам. Гэта пацвярджаецца званнем пераможцы незалежнай прэміі «HR-брэнд Беларусь 2015», якое кампанія атрымала ў снежні. ААТ «Піўзавод Аліварыя» намінавала на прэмію міжнародны праект па фарміраванні ў супрацоўнікаў фінансава арыентаванага мыслення «Смага кошту» (Thirst for Value) з выкарыстаннем інструмента каскаднага навучання.